Eurovision Song Contest 2016: Az első öt Eurovízióm / My first five Eurovision

4 óra 13 perc. Stockholm, Svédország, városközpont, egy padon. Alig pár órája fejeződött be a 61. Eurovíziós Dalfesztivál. Ami nekem ötödik volt. Öt év, amelyben sokszor első pillantásra megoldhatatlan helyzetek álltak elő, és amiket csakis én oldhattam meg. Sok, csodával határos dolog kelt életre, melyben elsősorban csak magamra számíthattam, mert a nagy idegenben voltam: nem ismertem a helyiek nyelvét, szokásait, mégis valahogy jól kerültem ki a történetből. Sokat tanultam ezekből a kiruccanásokból amellett, hogy éppen annak szoríthattam, szurkolhattam, akik éppen az országot képviselte.

És most lapozom, mindenben. Arra is érdekes volt rádöbbennem, még mi mindenre vagyok képes önerőből – én így teremtek.


4:13 AM. Stockholm, Sweden, City Centre, on a bench. Just a few hours ago the 61st Eurovision Song Contest has ended. Which was the fifth for me. Five years that often created unsolvable situations at first glance, and I was the only one who could solve them. There was so many miraculous things came to my life but I was the only one who could realize them, because I was in the great unknown: I couldn’t speak on their languages, I didn’t know their habits, but all the things went right, fortunately. I’ve learned a lot of things during these journeys beside that I could cheer and crossing my fingers for who represent our country on that great events.

Now I’m moving on. In everything. The most interesting is that I could realize what I able to do under my power – so this is the way like I am creating.

Öt év, öt Eurovízió: egy rajongói, négy újságírói akkreditáció / Five years, five Eurovisions: one fan, four press accreditations

Öt év, öt Eurovízió: egy rajongói, négy újságírói akkreditáció / Five years, five Eurovisions: one fan, four press accreditations

Vélemény, hozzászólás?

