Eurovision Song Contest 2016: Együtt, mindenkivel! (2. nap) / Come Together! (Day 2)

És újra eljött a nagy nap, a döntő napja, amit minden évben annyira várok: úgy hiszem, ez a nap azon napok egyike, amit az életben nem fogok elfelejteni… Soha!

Érdekes: ahhoz képest, hogy mennyire későn feküdtem le, nagyon hamar ébredtem szombaton: egy gyors reggeli, összepakolás és csomagostul irány a Sajtóközpontba. Hosszú nap állt előttem, mert úgy készültem, hogy ott leszek hajnali háromig, ahonnan egyenesen a reptérre mentem.

Valahogyan gyorsan elrepült a nap: egész nap a fellépők után rohangáltam, mint egy igazi rajongó, majd pedig a kint lévő kollégáknak segítettem, ahogy tudtam. Persze, az izgalom is eléggé bennem volt, majd elérkezett a döntő, melyet az amúgy sem működő internetet félredobva tomboltuk végig az itthoni kollégákkal. Persze, az eredmény miatt szomorúak voltunk/vagyunk, de hangulat kicsit kárpótolt… Mert ott voltunk, együtt voltunk!


And finally the day has arrived, the day of the Grand Final, the day that I’m really waiting for every year: I think the Grand Final’s moments are one the of those moments that I’ll never forget. Never!

It’s interesting: despite I went to bed last night very late, I got up very early in Saturday: after a fast breakfast, I packed all my stuff to my luggage and I run to the Press Centre. That was the longest day and night that I spent in Stockholm: I didn’t booked a room for this night, because I knew that I would like to spend the whole night there in the Press Centre, and after I went to the airport straight.

My last day in Stockholm flew away so fast: I was running after performers all the day, as a real fan, and I tried to help my colleagues as much as I could. I was so excited about the evening. And the Grand Final finally arrived and I spent the evening with those Hungarian journalists who are also love this event like me. Naturally, we’re a little bit sad because of the final result, but the mood was amazing… And we could came together!

A döntő előtt kb. fél órával a Rajongói zónában, a Sajtóközpont felett

A döntő előtt kb. fél órával a Rajongói zónában, a Sajtóközpont felett (Fotó: Szükösdi Judit)

 

Vélemény, hozzászólás?

