Eurovision Song Contest 2016: Próba indul! (1. nap) / Let’s rehearse! (Day 1)

Kissé megviselten ébredtem első stockholmi napomon: két óra alvás az két óra alvás… Valószínűleg én sem gondoltam komolyan azt, hogy bármilyen televíziós anyagot ilyen állapotban készítek el… és valószínűleg ezért sem sikerült úgy, ahogy szerettem volna…

Szóval, két órányi alvást követően következett az, amit minden ilyen kiruccanásom alkalmával annyira várok: az istenien összeállítható svédasztalos reggeli. A reggeliből csupán egyetlen tétel maradt ki: az intravénás kávé, melynek hiányát már a sajtóközpontba induláskor éreztem. Mondanom se kell, megérkezve ez volt az első dolog, amivel kiszolgáltam magam… A méregerősségű ital relatíve gyorsan hatott, de erre most szükség is volt, mert egy olyan próbálkozással mentem neki a napnak, amit soha sem csináltam: egy olyan szelfi-anyag összeállítására vállalkoztam, melyben az Eurovíziós Dalfesztivál helyszínét kívántuk bemutatni az egyik műsor nézőinek. A nyersanyagokat szépen rögzítettem, majd a megadott időre át is küldtem az azt felhasználó szerkesztőségnek. Természetesen, nem én lennék, ha sikerült volna: technikai gondok miatt végül az anyag nem került felhasználásra, ami így, utólag visszanézve nem is baj, mert annyira látszódott rajtam a kialvatlanság, hogy a végeredménynek talán még kipihenten sem örültem volna… Egy mindenesetre biztos volt: aznap a bulizás helyett rendesen kipihentem magam, természetesen a délutáni és az esti próbák megtekintése után, ami idén talán még fergetegesebbre sikerült az újonnan összetoborzott magyar kollégák társaságában…


I didn’t sleep too much last “night” – if we could name that two hours to it – so I was a little bit unslept on the first day of my Stockholm journey. And I think I didn’t thought it seriously to record a television content, so maybe it was my fault to do these things which caused all the works went wrong…

The most important thing in my foreign journeys is the breakfast: I really the service ‘Bed and breakfast’, because it’s including Smorgasbord. I spent half an hours in the restaurant during my staying, but I forgot the life saving drink: my everyday coffee. All the time when I arrived to the Press Centre, I started my activities with a strong cup of the black soup. I really needed on Friday, because I prepared a selfie-view recording about the life of Press Centre, so I have to remove the circle from around my eyes as fast as it possible. I waited one or two hours, when I could record these materials, and finally I transferred to the Hungarian editorial. Naturally, they cannot the videos because of some technical issues, but I checked it later – and I saw the signs of the last night’s marks…

I promised me a silent night instead of having a new party again, but first I watched the Jury Final in the Press Centre with my Hungarian journalist colleagues. The mood was amazing then…

Eurovision Song Contest 2016: egy asztalnál a magyar kollégákkal

Eurovision Song Contest 2016: egy asztalnál a magyar kollégákkal

Vélemény, hozzászólás?

