Eurovision Song Contest 2016: Újra Svédországban (0. nap) / Again in Sweden (Day 0)

Stockholm nagy város. Irgalmatlanul nagy. És ráadásul észbontóan elfáradtam. Csupán csak egy ágyra vágytam. De valamiért minden helyrejött bennem, olyannyira, hogy még végigszórakoztam az éjszakát. És még azt sem bántam meg, hogy a szintén irgalmatlanul drága taxit kellett igénybe vennem a hazajutáshoz…

Valahogy minden olyan kuszán alakult: az utolsó pillanatban is bizonytalan volt, hogy útra tudok kelni, de végül sikerült. Egy igen sűrű nap végül a svéd fővárosban végződött: egy kis látogatás a tévében, majd reptér és délután ötkor Stockholmban voltam. A legfárasztóbb része azonban csak ekkor kezdődött: nem sikerült megtalálnom a szállásom, ami mint utólag kiderült, egy kicsit arrébb volt, mint terveztem, így kérdezősködés, térképezés, mobilozás, végül pedig taxizás lett a vége. Körülbelül a második elődöntő közepére értem a verseny Sajtóközpontjába, ahol egy jó adag kávé hatására végül nem a pihenést, hanem annak egy hangosabb változatát, a bulizást választottam: irány a EuroClub. Az éjszaka zenei randalírozása valamikor négykor ért véget, mikor már teljesen kimerültem, így egy újabb taxizásra vetemedtem, de ezúttal nem sikerült jól kocsit választanom, az utazás ellenértéke ugyanis egy horrorisztikus rémálommal ért fel. A hét utolsó munkanapjára és az újabb kihívásokra mindösszesen két órás alvással tudtam rákészülni, a vélt eredmény nem maradt el…


Stockholm is a big city. It’s an incredibly big one. And I was really tired to the end of the day. Only I wanted a bed. But all the things turns right, so I closed my day with a big party. And I didn’t regret that I had to pay a pitilessly expensive taxi to getting home to my resort…

Somehow all the things were so confused: all the things were so uncertain about the journey, but finally ended successfully. I arrived to the Swedish capital city after a very long and day: a short meeting in the Television, and straight to the airport, arrival in Stockholm at five in the afternoon, but the tiring part of the day started then: I couldn’t find my hotel, because – as it revealed later – it was not as close to the arena as the Google Maps showed: inqueries, browsing maps and phoning had started, finally I caught a cab which took me to booked resort. So I arrived to the Press Centre about at the second half of the 2nd Semi-Final, where I decided I am going to have a party to relax: I went directly to EuroClub, so my first night finished at four. You have to know, there is no transpotation, so I had to catch a taxi: this time I regretted it, because the final receipt contained a horroristic total. Finally, during the night – sorry: in the morning – I slept only two hours, the final result was impressive…

Eurovision Song Contest 2016: Érkezés után Stockholmba

Eurovision Song Contest 2016: Érkezés után Stockholmba

 

Vélemény, hozzászólás?

