Eurovíziós Dalfesztivál 2015: 0. nap: Viszontlátásra! / Eurovision Song Contest 2015: Day 0: Goodbye!

Ilyen sem volt még, hogy reggel még otthon ébredtem, szépen, ráérősen elintéztem a dolgaimat, majd buszra pattantam… És három óra múlva már az Eurovízióztam a szomszédban. Merthogy most csak Bécsig kellett jönnöm…

Még most is annyira furcsa, hogy már egy jó ideje itt vagyok, de mégsem töltöttem annyi időt itt. Talán az lehet az oka, hogy délutánra jöttem Bécsbe, nem pedig itt kezdtem az egész napot. Nem is lényeg… Mondjuk sógorék is egy kicsit másképp néznek ki, mint szoktak: igaz, hogy ez csak a negyedik látogatásom, de valahogy nagyon más. Jó, az eső ugyanúgy esett, mint eddig minden Eurovízióm alkalmával. Ez is valami átok lehet: ahányszor kinn voltam a Dalfesztiválon, mindig szakadt az eső. De mikor Bécsbe, a Wiener Stadthalléhez értem, kisütött a nap. Végre. A pont viszont az első osztrák napomra azzal került fel, hogy a regisztrációs procedúra végén az adminisztrátor megállt a pult mögött, és egy óriásit köszönt – magyarul: “Viszontlátásra!”. Erre én: “Auf Wiedersehen!”. Én mondom, imádnak minket, magyarokat…


There was no something like that I woke at home, and slowly I done all my unfinished things, and I hopped on the bus… And after three hours of travelling I could feel the mood of Eurovision in our neighborhood. Because I had to travel to Vienna only…

It’s a little bit strange for me: I didn’t spent too much time here, but I feel that a lot of time passed since my arrival. Maybe because of that I arrived in the late afternoon this year to Vienna, and I didn’t started the day here. It doesn’t matter… But I have to say that the overall impression is a little bit different that I expected about our neighborhood. Ok, it’s raining as it used to during my previous Eurovision weeks, so it could be a curse. But now when I arrived to the place of the contest, Wiener Stadthalle the Sun started to shine. Finally. The highlight of the Day 0 was that when I finalized my check-in procedure of the Press Center, the assistant said great greeting – in Hungarian: “Viszontlátásra!”. And I answered him: “Auf Wiedersehen!”. I have to say that they love us, Hungarians…

Az idei kezdőcsomag (egy része...)

Az idei kezdőcsomag (egy része…)

Vélemény, hozzászólás?

