Születésnaposnak lenni egy hétig: felbecsülhetetlen!

Vigyázni kell ezekkel az internetes naplókkal: ha nem a megfelelő helyre kattintasz, rögtön kapod a hideget-meleget. És persze a szavak súlyával is, amivel egy-egy bejegyzés után könnyebb lehetsz. És talán több is…

Csupán néhányan tudják, hogy sűrű elfoglaltságaim miatt egyes naplóbejegyzéseket néha kicsit korábban írok meg, mint amikorra szánom. Ilyenkor még van időm átgondolni, megfontolni, tényleg úgy érzem-e, úgy van-e, ahogy azt leírtam. Sokszor nem is változtatok rajta. Egyszerűen kimegy a webre. Néha pedig csak egy árva jegyzet marad, ami csak az enyém. Emlékként, figyelmeztetőként arra, hogy mit ne csináljak, milyen hibába ne essek még egyszer. Az előző, a 25. születésnapomra íródott memorandum is egy ilyen volt: előre írtam meg, aztán pár nap alatt fordult velem a világ, egy szebb időszak következett és az a gondolatsor is se ment volna ki eredetileg. Csak beidőzítettem megjelenésre, minden gondolkodás nélkül. Épp csak nem vettem vissza. Kaptam is érte mindenkitől: rengeteg aggódó, “támogató”, dorgáló üzenetet érkezett azokban a napokban, melyek talán a vészesen lassú kilábalás napjai voltak. Akik igazán közel vannak hozzám, tudhatják, hogy alapvetően sem olyan egyszerű az életem ezekben a hetekben, hónapokban, és ehhez jönnek a mindennapi, hullámvasútszerű hangulatingadozásaim is. Egyszerűen rémes vagyok mostanság – szerintem. De talán a lábadozás fázisában az is segít, hogy sokan vannak a közelemben, akik segítenek, szeretnek.

És 25. születésnapomból nem is az az elfuserált, elhibázott bejegyzés – és annak tartalma – maradt meg, hanem a rengeteg szeretet, amit október dereka óta kapok. Azok a meglepetések, amik azóta is érnek. Például az, hogy rájöhettem, hogy milyen szerencsés vagyok: sosem volt körülöttem egyszerre húsz-huszonöt olyan fiatal “gyakornok-kolléga-munkatárs-barát”, akik már a jelenlétükkel is azt éreztetik, hogy amit óriási szeretettel és fáradhatatlanul csinálok, az kell Nekik, és ezért Ők is szeretettel gondolnak rám – például egy fontos évfordulómon. Ezt, és az óriási meglepetésüket sosem fogom felejteni: köszönöm mindenkinek a mostani DUFtv Műsorgyártó Szerkesztőségből. És persze a sok-sok köszöntő szót: kereken egy hétig kaptam az üdvözleteket, ennyit jókívánságot talán még sosem kaptam, nagyon jól esett. Köszönöm mindenkinek!

És le kell írjam: köszönöm, most már jobban vagyok…

A 25. születésnapomat egy nappal követő, meglepetésekkel teli, számomra felejthetetlen stábértekezlet

A 25. születésnapomat egy nappal követő, meglepetésekkel teli, számomra felejthetetlen stábértekezlet

Vélemény, hozzászólás?

