Micsoda? Nyár? II.

No, igen. Megtagadni nem tudom önmagam, így hazatértem után rögtön bele is csaptam a lecsóba: volt elég nyersanyag, már csak a vágás volt hátra… meg még pár más dolog is… Na jó, rendben, nem rögtön, csak egy hónappal később kezdem neki… Azt hiszem…

Nem is tudom, hogyan, de az idei június valahogy kimaradt nekem: nem is dolgoztam, nem is pihentem… Nem is emlékszem, mivel töltöttem az itthon létem első hónapját. Talán pihentem. Igen ám, de júliusban amennyire nem dolgoztam (legalábbis nem emlékszem rá, hogy dolgoztam volna), a félév vége előtt körülbelül annyi teendőm jött össze, amennyit a kint-létem időtartama alatt szimplán meg tudtam volna oldani mindenféle rohanás nélkül ( – rendben, tudom, utólag könnyű számolgatni)… És azóta is csak folyamatosan jönnek.

Persze, túl egyszerű lenne, ha csak a vágógép mögött ücsörögtem volna, hiszen rengeteg más feladat is előjött: július elejétől számítástechnikai nyári akadémiára jártam, forgatások, egyeztetések és megbeszélések folyamatosan, és persze, hogy ne legyen unalmas az élet, még Finnországból is maradt vissza egy-két elvarratlan szállal rendelkező dolog…

Aztán szép lassan, sompolyogva elérkezett a szeptember is, az újabb tanév – ami nem mellesleg az utolsó a diploma előtt – annak kihívásaival, teendőivel, minden kellemes és keserédes pillanatával, új vállalásokkal – amiket remélem, hogy (akár búcsúzóként) ismét sikerre vihetek azokkal, akikkel együtt tanulok-dolgozom nap-mint-nap -, és még ott vannak azok a “csodák” is (sokan csak így nevezik), amelyek a szívemhez nőttek nagyon – gondolok itt például az M3 csatorna munkatársaival közösen dédelgetett műsorújságra. Sok a teendő, tudom, végtelenül sok. Sokszor kíméletlenül sok, ennek ellenére – ha nehezen is -, de néha sikerül(t) néhány olyan napot is belecsempészni az ősz rajtjába, ami az újbóli induláshoz elég energiát adott. Egy új(abb) kezdethez, egy új(abb) “születéshez”… Mert az idő felettem sem áll…

Vélemény, hozzászólás?

