Micsoda nyár! I.

Volt. Merthogy elmúlt. Annyira jóra sikerült – bizonyos szempontokból -, hogy mikor az első napra kellett beülni ismét az iskolapadba, egészen pontosan az idegbaj kergetett, hogyan bírok ki másfél-három órát egy helyben… Mert nagyon szokatlan volt az egész.

Múzeumok éjszakája, budapesti fotósnap és sok-sok biciklizés: üde kis színfontok a nyaramból, azért, mert visszatértem. És nagyon más volt minden első látásra, annyi minden hely megújult, rengeteg új dolog történt, míg a távoli Ouluban tevékenykedtem. Nagyon-nagyon sok mindenből kimaradtam, de mégsem: most minden szín, forma, illat, épület, panoráma sokkal, de sokkal markánsabb volt. Talán ahhoz az érzéshez tudom hasonlítani, mint amikor valamilyen más országba először lépünk: minden olyan izgatóan mozgalmas és valami újat adtak azok a városok is, de Budapest valamiért most sokkal szebb volt, mint valaha. Elvégre hazaértem.

Igazából nem túl sok programot szerveztünk a szünidőre, de ami volt, nagyon jó és emlékezetes volt: sokat voltam a fővárosban (sokkal többet, mint korábban), hiszen úgy hozta a szerencse, hogy aktív résztvevője lehettem az újonnan elindított közbringa-program nyilvános tesztidőszakának, így közel két hónapon át járhattam az utakat a kétkerekűvel, és azt kell mondjam, hogy nem csalódtam, amikor kipróbáltam: mind a korlátlan biciklizés, mind Budapest másik arca újabb élményt adott az amúgy dolgos hétköznapjaimnak. Amellett, hogy végtelen mennyiségűt tekerhettem, egy fotós napot is szerveztünk a Margitszigetre, ahol a város ezen szépségeit még meg is örökíthettem néhány képben (az E-P5 tesztgépet ezúton is külön köszönöm az Olympus Magyarországnak), de az aznapi jó-hangulat is feledhetetlen, sőt, az volt a legértékesebb (remélem, hamarosan egy újabbra kerülhet sor…)

Persze, azért nem volt ilyen egyszerű és könnyed a nyári szünet, mert azért a félév kihagyás az félév kihagyás, és volt / van mit bepótolni… Hát igen, hazaértem.

Vélemény, hozzászólás?

