Symbolikus (elő)szilveszter

Nem tudom, egy kicsit furcsán érzem magam mostanság: az eddigi munkáim elkészítését még nagyobb fokozatra kapcsoltam, talán azért is, mert az a visszaszámláló igencsak ketyeg bennem, ugyanakkor a szűk határidőkre tekintet és lelkiismeret-furdalás nélkül szórakozom… Nem túl jó párosítás mindenesetre….

Tudom, jókor jön rám is a bulizhatnék, de most mit csináljak, ha 1) a kedvenc zenekarom turnéjának zárókoncertjére – páros! – jegyet nyertem, 2) az Erasmus-utam előtt annyi teendő, munka torlódott fel, hogy a feszültséget valamiféleképpen le kellett vezetnem. Ráadásképpen több helyről is azt a javaslatot kaptam, hogy az idei évzárást valahogy másképpen töltsem, mint eddig. De talán mostanra, a búcsúzások idejére kellett rájönnöm arra is, hogy a nagyon-nagyon hosszú ideje felhalmozódott fáradt gőz engem is szép lassan leépít… Na jó: tegnap, a koncertre menet azért volt is egy pici – tényleg nem nagy – lelkiismeret-furdalásom, hogy az elmúlt három hét mindegyikén volt valami indok valamilyen kilengésre… De talán mentségemre legyen, hogy alatta és utána sokkal jobban éreztem magam…

Szó, ami szó: a tegnapi koncert azért szuper volt. Bár arra is rájöttem tegnap, hogy nem járok túl sokat szórakozni, mégpedig abból, hogy idő előtt érkeztem a harmadik kerületi szórakozóhelyre – ismét sajnos egyedül. Most, hogy nincs túl sok időm nézelődni az interneten, így a Compact Disco plakátján is csak a 22:00 órás – feltételeztem: kezdési  – időpontot láttam meg, mikor azonban oda értem, gyanús lett az üresen pangó klubhelyiség. Egy picit körülnéztem a Symbolban, ez volt az első találkozásom a helyszínnel, és egészen véletlenül összefutottam ugyanazzal a plakáttal, amit az internetre is kitettek, de erre ki volt írva nagy betűkkel: “Kapunyitás: 22:00”. No, mondom: szuper, hoztam megint a formám… A koncert végül éjfélkor kezdődött, addig pedig egy szuper DJ keverte a talpalávalót.  Nagyon-nagyon jó volt végre eljutni az együttes koncertjére, már csak azért is, mert az új lemez megjelenése óta kétszer-háromszor szerettem volna meghallgatni őket élőben is, de mindig közbejött valami. És most sikerült.

Nem tudok mit mondani a szombat-vasárnap éjszakámról: egyszerűen jól esett, szuper volt. Kár, hogy nem oszthattam meg ezt az élményt mással is… Mindenesetre úgy hiszem, ezzel a koncerttel és estével valamennyire sikerült kompenzálni az intenzív munkával járó évzárást…

Képek hamarosan…

Valami hasonló volt szombaton... (Fotó: Symbol Budapest)

Valami hasonló volt szombaton… (Fotó: Symbol Budapest)

Vélemény, hozzászólás?

