24 – Ráadás

Volt torta, sőt pezsgő is, mégsem kívántam azt, mit szándékoztam: egyszerűen váltottam. Nem kicsit, nagyot: úgy döntöttem, hogy most tényleg egy szebb évet csinálok magamnak. A sok keserűség ellenére – mert az amúgy is mindig van, és “nem tehetünk ellene“… És valóban így is tettem…

Bárki bármit mond, már reggel érzetem, hogy az a nap más, mint a többi. Lehet, hogy sablonszöveg, de így volt… Öltözködés, reggeli, telefon bekapcs, és már is a sok születésnapi jókívánság fogadott: az első SMS-t egyik legkedvesebb barátomtól és barátnőjétől kaptam… Őszintén megmondom, nagyon jól esett, hogy most is nagyon-nagyon sokan gondoltatok rám: Köszönöm!

Ez volt az első születésnapom számítógép nélkül. Október 12-re kerítettem egy szuper programot magamnak: I. Kürtőskalács Fesztivál közös sütéssel, Guinness-rekord állítással, és – nem utolsó sorban – egy volt MTV-s kolleginával, baráttal. Igen, kürtőskalácsot sütöttem / sütöttünk, és ettem aznap – nem is keveset… Egyszerűen imádom. Igaz, az első produktum nem úgy sikerült, ahogy kitaláltam, de a következő adagok már annál inkább, abszolút gusztusosak, finomak lettek… A rekordállítás után még egy kis, fej-átszellőztető budapesti séta… Jó volt, kimondhatatlanul hiányzott már… Ennyi.

Egy másik kérdés a korom: igen, 24 lettem. Sokan kérdezték tőlem az elmúlt héten: milyen 24 évesnek lenni. Már-már reflexből azt mondtam mindenkinek: pokolian rossz. De szerintem akkor kérdeztek rá, mikor a hangulatom is olyan volt… Jobban átgondolva talán nem is olyan katasztrofális: mostanság ugyan van okom pesszimizmusra elég, de mikor volt egy-egy szusszanásnyi időm a héten, a saját naplómat, ezt az oldalt, a képeket nézegetve rájöttem, hogy az a fekete néha igen csak fehér, és vannak az életben szép dolgok is… És remélhetőleg lesz is még ilyen… Csak néha egy-egy kisebb-nagyobb siker kell, hogy feldobja a napom: ilyen egyszerű a képlet…

És tényleg, mennyi minden 24 körülöttem: 12-én születtem – ami a 24 fele -, ugyanakkor 24 lettem, idén túl voltam egy-két 24 órás műszakon is, mikor a Jubileumi Technikus Találkozó emlékkiadványa készült, s ezt a Főiskola A-24-es termében javarészt…

Amikor a kép csak illusztráció... (Forrás: Debrecen-Portál.hu)

Amikor a kép csak illusztráció… (Forrás: Debrecen-Portál.hu)

Vélemény, hozzászólás?

