24

Két szám, ami már két tucat! Először akkor szembesültem a ténnyel, mikor a bankom egyik munkatársa egy tájékoztatót nyomott a kezembe szeptember közepén, mi fog változni a számlámmal kapcsolatban mától… Tudom, lehet, hogy már sokaknak idegesítő az, mikor azt mondom, hogy sok szempontból borzasztóan rossz, hogy ennyire idős vagyok, de az idő halad, megállíthatatlanul. Sokszor az is eszembe jut, hogy mi lenne abban az esetben, ha egy picit vissza tudnám tekerni az időt. Nem kellene sokat, csak úgy egy-két-esetleg három évnyit… Erre a válasz általában az szokott lenni másoktól, hogy nem lennék olyan, mint most: annyira megfontolt, annyira tudatos, annyira figyelmes, mégis nyitott, mint most vagyok…

Nem egy ember mondta már nekem azt is, hogy koromhoz képest túlzottan is érett, felelősségteljes vagyok, a baj azonban csak az, hogy ebből eddig “hátrányom” származott csupán: egykori-mostani szaktársaimmal sokszor nem sikerül(t) megtalálnom a közös hangot, a témát, amit engem is hasonlóan érdekel, mint őket, ugyanakkor tudom, változtatni lehetetlen, ez van. Mások az érdeklődési köreim, más környezetből jöttem: minden más. Nagyon. És általában ebből szoktak lenni vitáim is másokkal, de tenni ellene nem lehet…

Valahogy tavaly – és talán még tavalyelőtt – sem gondoltam arra, hogy az elkövetkezendő éveim ilyen félresikerültek lesznek. Sok mindent, sokakat elvesztettem idén is, olya(noka)t is, akik különösen közel álltak a szívemhez, de sajnos a veszteség(ek) nem pótolható(k), még a pillanatnyi sikerekkel sem, melyek percig-óráig az égig repítenek, erőt adnak…

Hát ez vagyok röviden összegezve, huszonnégy évesen. És ha torta nem is lesz az idén, mégis egyetlen dolgot azért hadd kívánjak a képzeletbeli gyertya elfújásakor magamnak: legyen innentől kezdve egy sokkal, de sokkal sikeresebb és boldogabb évad a következő, mint ez volt. Hátha most sikerül…

Boldog születésnapot!

24” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

