Eurovíziós Dalfesztivál 2013: +1. nap: A final calling from Denmark

Hát vége, eltelt ez a hét nap is – sajnos. Jó volt, de így utólag mintha egy picit rövid lett volna… Nagyon jó volt, részemről nagyon jól éreztem magam… csak a Dalfesztivál tartott volna egy picit tovább…

Tegnapra úgy terveztem, hogy egy kicsit körülnézek Malmőben, de az idő annyira rossz volt (esős – felhős), hogy csupán egy rövid sétára vonatoztam a svéd városba. Ott a már szokott környezetben egy picit nézelődtem (mondanom se kell, rájöttem, miért nem járok én plázákba…), majd végül visszavonatoztam. Két órás kis kiruccanás volt a egész, végezetül pedig késő délután összepakoltam…

Nagyon jó volt: nem tudom elégszer ismételni önmagam. Igaz, ha tehetném, egy-két dolgot másképp csináltam volna, de ezek csupán apróságok. Ezekkel a kis szépséghibákkal volt gyönyörű az egész út, az ittlét, de egyáltalán nem bántam meg. És ahogyan már tegnap is írtam: talán jövőre, ismét, ugyanitt…

UI.: Egyetlen dolgot azért az elkövetkezőkben se felejtsünk:

Eurovision Song Contest 2013 - We Are One

Eurovision Song Contest 2013 – We Are One

Vélemény, hozzászólás?

