Eurovíziós Dalfesztivál 2013: 3. nap: ?

Elfelejtettem az összefoglaló címét. Tényleg nem tudom… Amikor megtudtam az eredményt, teljesen elfeledtem, pedig egy olyan frappáns címet képzeltem el, amit semmi más nem tud leírni. És mindez miért történt? Mert annyi minden jó ért az utolsó elődöntő napján…

Észbontóan féltem, féltünk a tegnapi elődöntőtől. Hogy miért? Nem tudom. Mostanra mindez lényegtelenné vált. Ami megmaradt (örökre), annak a listája következzen most:

  1. Itt lehetek a 2013-as Eurovíziós Dalfesztivál házigazdájának országában.
  2. Újságíróként lehetek itt, betekinthetek a kulisszába, fotózhatok – azaz megörökíthetem.
  3. Volt kollégáimnak köszönhetően a Green Roomból – a versenyzők lihegőjéből – követhettem, izgulhattam végig a műsort (nagyon-nagyon köszönöm Güntinek és Szilvinek), ami jóformán pár percnek, negyed vagy fél órának tűnt, és…
  4. …továbbjutottunk, kvalifikálhattunk a döntőbe – azaz átélhettem velük.

Kérdezem: kell ennél több?
Egy biztos: ma elmegyek a döntő első próbájára is…

Vélemény, hozzászólás?

