Egy új szerep, egy újabb kihívás I. – Valami más…

“Amit valahol elveszítünk, az biztos, hogy valahol visszakapjuk, valamilyen formában” – mondjuk sokszor, ha nem sikerül valami. Most már én is elhiszem: igazságtalanul (én legalább is így érzem) elvették tőlem szeptemberben azt, amit a legeslegjobban szerettem csinálni a világon, helyette egy új feladatot, kihívást kaptam februárban…

Február derekán a főiskolai televízió, a DUFtv Műsorgyártó Szerkesztőség megbízott szerkesztőségvezetője lettem. A megbízásom első nekifutásra közel két hónapig tart, ebből már csupán két-három hét van vissza. Hát igen, az idő szélsebesen halad… Sok olyan dologra tettünk pontot vagy indítottunk el KÖZÖSEN, amire már régen szükség volt, de teendő(m) még van bőségesen. (Azért azt is szögezzük le gyorsan, hogy nem csodát ígértem – sőt, továbbmegyek: nem is ígértem semmit – a legelején, most erre futotta a cirka két hónap alatt…)

Az új szerep persze az én életemet is fenekestül borította: hétfő estéimet sokszor tízig Dunaújvárosban töltöm (volt, hogy más napokon is ez volt a program), rengeteg új, koordinációs feladat is már a repertoáromba került és ehhez jönnek a főiskolán is teljesítendő feladatok. Pontosabban fordítva… vagy a jó ég tudja már…

Problémák már most vannak – mindig is voltak -, de ahol nincsenek zökkenők, ott tettetik a szépet, ebben az egyben teljesen biztos vagyok! Mindenesetre egy-két hét, és kiderül, hogy sikerült-e eltalálnom azt a csapásirányt, amit kitűztem magam elé…

Amikor még "kevesebb voltam" a jelenhez képest... (2013. január, Fotó: Baranyi Ágnes)

Amikor még “kevesebb voltam” a jelenhez képest… (2013. január, Fotó: Baranyi Ágnes)

Vélemény, hozzászólás?

