Mindennek a maga ideje ’13 – Hitvallás az új évre?

Semmi válasz sehonnan. Nem tudtam, miért, mit ronthattam el. Mégis előbb-utóbb rájöttem: ennek kell lennie…

Hétfő. Elfáradtam ma is. Egyetlen vizsgánk volt ma, de kimerültem. Az iskolai számonkérések mellett folyamatosan dolgozok számítógépen is: weboldalakat szerkesztgetek, programozok, az iskolai adminisztrációnk szálait bogozóm a vizsgaidőszak alatt – sokszor késő-nagyon késő éjszakába nyúlóan. Kimerültem. De ma jöttem rá – mialatt szaktársaimat elmerengve néztem -, miért: eddig folyamatosan olyan dolgokat hajszoltam, melyeket feleslegesek voltak akkor és ott… Mert senki sem “figyelt fel” arra a bizonyos munkaszeretetre, melyet annyira szívből tettem több mint egy évig… Nem, nem bántam azt időszakom, tévedés ne essék, nem szerettem ki a tévézésből, tiszta szívemből folytatnám teljes erőbedobással, de: a folytatásnak nem most van itt az ideje! (És mellesleg nincs is rá igény – lásd a hírportálok médiát érintő cikkeit…) Senki sem figyelt arra, hogy egy-egy ügyért olykor szívből küzdöm, hogy jobb legyen… mindegyikőnknek…

Fel kellett fedeznem újra magamban azt, hogy képesnek kell lennem elsősorban saját erőből – de segítséggel is – csodák létrehozására (persze: annak a pár embernek az önérdekű ellenvéleménye most már! nem számít…) Csak a jóké (ebből a szempontból maradtam a régi…)

Nem szoktam fogadkozni az év első éjszakáján – mikor pezsgőspoharaink szája találkozik éjfélkor, egy jobb és boldogabb év reményében -, és éppen ezért most sem tettem. De érzem, hogy ezt a felismerést nem hagyhatom veszendőbe…

De most akkor minek is van itt az ideje? A válasz korábban homályos volt, mára kristálytiszta lett: a főiskolás létnek, a sulinak, a iskolai körüli kérdések/problémák megválaszolásának, a szaktársaknak, a barátoknak és az új barátaimnak. Rendrakásra fel: kezdhetünk?

Idő

Vélemény, hozzászólás?

