Leltár miatt nyitva 2012 I.

Mostanában nosztalgiázok a bejegyzéseim között. Egy-egy kép, emlék újra lelki szemeim elé kerül… Hihetetlen, hogy milyen gyorsan múlik az idő. Előkerül a naptár, előkerülnek a korábbi bejegyzések, egyetlen dolog miatt: újra az év utolsó napjaihoz érkeztünk. Most következzen egy kis összegzés az én 2012-mről.

A lehetőségek és az új feladatok évének indult a 2012-es: a Ma Reggelen (mtv) kívül a Ma Reggel Hétvégébe is be-bedolgoztam, de az első héten is már egy nagyszerű feladatot kaptam: az élő adás alatt is segíthettem televíziós munkatársaim munkáját. És ezt óriási örömmel tettem… Még akkor is, ha hajnali 3-kor kellett ébrednem, és ötkor már a szerkesztőségben ültem…

A tévé mellett a sulival is kellett foglalkozni, már csak azért is, mert idén több lettem – hivatalosan is: júniusban televízióműsor-gyártó szakasszisztensként végeztem Dunaújvárosban, és éppen ezért állítom teljes bizonyossággal, hogy a júniusig eltelt két év volt a leggyümölcsözőbb szakmai időszakom – eddig. Túl egy főiskolai tévés show rendezésén és egy adás-kész szórakoztató műsor összeállításán és kivitelezésén, számtalan tévés élménnyel a zsebemben azt tudom mondani, hogy nem volt elfecsérelt idő ezt a képzést végigverejtékezni. Igaz, idén nem voltam kint a boldogságomat a csillagos égig növelő Dalfesztiválon, de ahogy szoktam volt mondani: ami késik, nem múlik…

Rávághatnánk azonnal, hogy ezek nem is voltak olyan rossz körök, de az igazság az, hogy ez volt a szebbig – és talán még boldogabbik – része az évnek: a fekete leves ugyanis csak ezután érkezett, de tömegével…

A záróvizsga utolsó napján, bizonyítványosztás előtt

A záróvizsga utolsó napján, bizonyítványosztás előtt

Vélemény, hozzászólás?

