Gólyabál – helyett…

A belépőm a kabátomban, a zakóm is rendben, indulásra készen. Így indultam neki másodszorra is a főiskolai gólyabálnak… Tavaly… A belépőm újra ugyanoda került, de ott is maradt. Idén viszont nem mentem el. Inkább töltődtem. Mind lelkileg, mind érzelmileg. Nagyon hiányzott… mármint a töltődés…

Ilyen sokat még nem gondolkodtam azon, hogy elmenjek és dolgozzak / kikapcsolódjak a főiskola talán egyetlen bálján. 24 órán keresztül csak ez a kérdés forgott a fejemben, megállás nélkül. A problémát nem az okozta, hogy nem volt  kedvem hozzá, hanem nem volt kivel megosztanom ezt az amúgy csodálatos élményt. Igen, okultam a tavalyiakból. És jól tettem. Egy nagyszerű estét “varázsoltam” magamnak: zenét hallgattam (ami volt annyira jó, mint a gólyabálon), rajzolgattam (rég nem volt rá már időm) és – ami a legfontosabb volt számomra – beszélgettem az egyik legkedvesebb szaktársnőmmel – interneten.  És még egy kis filmnézés is belefért… Rendben, most sokan kérdezhetnék, hogy “csak ennyi volt?”, de nekem nagyon sokat jelent(ett) – mind lelkileg, mind érzelmileg. Remélem, hogy még sok ilyen beszélgetés lesz Veled…

Megint sok mindent átértékeltem: a lehetőségeim, az új helyzetet (itt a főiskolára gondolok), a baráti szeretetet, és még az olykor reménytelenségbe forduló dallamokat is. Már csak egy kérdés maradt nyitva: jövőre egy gólyabál?

Gólyabál – helyett…” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

