Itt van az ősz újra – és hol a visszatérés? – 13. rész (befejező rész)

Íme, a cikksorozat vége… És ugyanez a helyzet a folytatás kérdésével is. Egyszerűen nincs. Pedig úgy érzem – sőt tudom -, hogy nem rajtam múlott…

Nagyjából már mindenki tudja, aki figyelemmel követi a történéseket körülöttem, hogy augusztusban véget ért a kicsivel több mint egy éves “álmom”, melynek bárminemű folytatásával kapcsolatban még magam is sötétben tapogatózom. Jó volt, de a vége számomra fájdalmasabbra sikerült. Mindegy, vége. Én mindvégig jól éreztem magam – és remélem, a Kollégáimnak tartott munkatársaim is így éreznek irántam. Sok kedves emberrel ismerkedtem meg, nagyon megszerettem Őket, és remélem, ha messze sodor az olykor felkavaró szél, akkor sem felednek. Én biztos nem foglak Titeket.

A Ma Reggelt számomra elfújta az őszi szél, így visszatérésről nem beszélhetünk – egyelőre… Pedig mennyi mindent beleadtam: rengeteg vért és verítéket…

Rescue me
Show me who I am
‘Cause I can’t believe
This is how the story ends
Fight for me
If it’s not too late
Help me breathe again
No, this can’t be how the story ends…

Kerrie Roberts – Rescue Me az Egyszer volt, hol nem volt (m1) sorozatból

Itt van az ősz újra – és hol a visszatérés? – 13. rész (befejező rész)” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

