Végtelen üresség – Első napom igazi főiskolásként

Várakozás. Izgatottság. Nyugalom. Problémahegyek. Üresség. Magány. Első óra, első napom igazi főiskolásként…

Nem tagadom: kissé letörtem. Nincsenek igazi barátok, néhány ismerős, csupa ismeretlen arc. Óriási hiányérzetem lett. Két éve jobb volt… minden… Amit tennék, nem tehetem: minden, amit megálmodtam, az csupán egy újabb dokumentumcsomag az íróasztalom fiókjában. Maradnak a monoton, szürke hétköznapok. Igen, mostanra egy kis perpetuum mobile lettem: mindig kell csinálnom valami jót, amiben én is örömömet lelem, és más(ok) számára is hasznos. Mit kéne tennem? Táskaürítés és egy rakat jó olvasnivaló a parkban  is tölthető szünetekre? Nem tudom… Valahogy minden olyan nagyon más…

Hosszú lesz ez a négy / hat félév… merthogy még ezt sem lehet tudni…
Remélem, hogy minél rövidebb…

Vélemény, hozzászólás?

