Egy éjszaka barátok, panoráma és múzeumok nélkül…

Tavaly olyan jó volt… De idén elmaradt… És hiányoztak: az Éjszaka, a Barátok, a panoráma és a múzeumok…

A tévében már hétfőn magamhoz vettem egyet a programajánlóból, miben a 2012-es Múzeumok Éjszakája programjai voltak felsorolva. Nagyon bíztam abban, hogy sikerül megszervezni, hogy idén, most még hosszabb idő után láthassam újra barátaimat, mert mondhatnánk, hogy elmegyünk valahova, beülünk egy italra, de az mégsem ad olyan hangulatot, mint ez az egyszeri alkalom az évben. Nagy bőszen lapozgattam, de ahogy közeledtünk a hétvége felé, éreztem, nem fogom most látni Őket, bármennyire is szeretném. Biztos, ami biztos, rákérdeztem és jól sejtettem: nem tudnak velem tartani, mert nincs miből eljönni. És persze nem hibáztathatom őket, mert ha nincs, akkor nincs, ezt én is jól tudom. Ennek ellenére úgy döntöttem, nyakamba veszem a várost.

Mindez szerdán volt. A szerdai adásszerkesztésben történő közreműködést követően két hajnal várt a Televíziónál, ezért a szerdai lelkesedésem alábbhagyott és végül én sem keltem útra szombaton. Pedig pénteken még úgy volt, hogy az utolsó vonattal még hazatérek a budapesti forgatagból, de mégsem… Maradt a szoba négy fala, maradt az internet, de azok az órák mintha lassabban teltek volna… Hát igen: nem láttam őket már másfél hónapja és az nagy idő ilyen kedves Barátoknál!

Csak egyet hadd kérjek Tőletek: maradjatok meg Nekem, még a sulin túl is…

Vélemény, hozzászólás?

