Utolsó fejezetből folytatás – 11. rész

“Utolsó fejezet – egyelőre – 11. rész. Fáj, de fel kellett függesztenem. Már egy hónapja éreztem, hogy közeleg a vég, de hogy ilyen hamar elérkezett…” Így kezdődött a sorozatom tizenegyedik része, de aztán mégsem az eredeti elképzelés szerint folytatódott, szerencsére…

Februárban – mikor elkezdtem a következő, 11. beszámolóm – teljes mértékben úgy állt a helyzetem a közmédiumnál, hogy sajnos mennem kell, mert nem tudnak munkaeszközt adni, amivel nap mint nap dolgozhatnék: lejárt a gyakorlatom ideje. Aztán minden valahogy kisimult: az eszközöket sorra visszakaptam – igaz, csak ideiglenesen – és én is óriási erőbedobással folytattam az addig jól megszokott feladataimat. És ahogy telt-múlt az idő, múlt héten azon kaptam magam, hogy június 8-át (pénteket) írunk. Lehet, hogy kicsit szentimentálisnak tűnik, de másnak ez a nap csak egy a sok közül, nekem az a péntek viszont mindörökre beleivódott a tudatomba: az első nap a tévében, ott, ahol elképzeltem az egész életemet, a hivatásomat. Egy álmom teljesült akkor és teljesül még ma is, mikor belépek a székház kapuján…

Egy éves lettem a Magyar Televíziónál!

A kezdetek óta a feladataim és a tudásom is terebélyesedett, és már most pontosabban tudom értékelni az előálló helyzeteket, mint azelőtt. Sok kollégára – barátra – találtam a televíziónál, akikre szintén úgy számíthatok, mint ők rám: rendületlenül és ezt a bizalmat ezúton is köszönöm Nekik. Az út viszont még rögös, de egyáltalán nem bánom: még sokszor tizenkét órányi munka és rengeteg akadály van a teljes boldogság előtt, de most már tudom, hogy ezek azért lesznek, hogy leküzdjem…

Utolsó fejezetből folytatás – 11. rész” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

