Eurovíziós Dalfesztivál 2012 II. – Egy fesztivál a tengerparton és papírlapokon

Mikor megtudtam, hogy Azerbajdzsánban rendezik meg a soron következő Dalfesztivált, egyszerűen legyintettem, hogy messze van, vízumot kellene intézni, éppen akkor lesz szakvizsgám és nem érek rá majd, de keretem sincsen rá, ezért inkább nem megyek. Igen ám, de ezek nyavajgással teli kifogások már januárban el kezdtek megdőlni…

Végzős vagyok, ezért értelemszerűen szakdolgozatot – vagy legalább is valamiféle záródolgozatot – kellett letennünk főiskolánk asztalára. Hosszasan gondolkodtam, mi is legyen a témája a második “művemnek”, mégis mondhatjuk azt, hogy egy hirtelen elhatározás eredménye lett az elkészült alkotás: “Eurovíziós Dalfesztivál kicsiben és nagyban”. Igen, ez lett a címe. Száz meg száz weboldalt olvastam az Eurovízióról eddig is, mostanra legalább még ennyit ismertem meg. A Fesztivál mélyebb történetébe is egy kicsit jobban belemerültem: sokszor nem is gondolná az ember, mikre képes egy ilyen fesztivál.*

De mi köze ehhez Bakunak? Napról napra egyre többet foglalkoztam a Dalfesztivállal, és egyre jobban elragadott a tavalyról már tökéletesen megismert fesztivál-hangulat. Így a fenti lista is napról napra olvadt: mint utóbb kiderült, a szakvizsgáim a Dalfesztiválhoz képest egy hónappal később lesznek, a távolság egyre “rövidült” és a vízummal kapcsolatos ügyeket pedig nem lett volna lehetetlenség elintézni…

Vélemény, hozzászólás?

