Hosszú volt az út a digitális íróasztalomig…

Mikor elkezdtem idén a szakdolgozatomat, abban hittem, hogy nem kell választanom írás és írás között. Aztán mégis jött a fájdalmas döntés…

Visszatértem. Rájöttem, hogy többszörösen is túlvállalnám magamat, ha több vasat  tartanék a tűzben: a szakdolgozattal mellett már nem volt kapacitásom az örömeim-bánataim megírására, ezért letettem a digitális pennát. Történet lett volna kellő mennyiségű, de meg kellett lépnem. Legalább is egy hónapra. Ha úgy tetszik, szabadságra mentem. De most újra itt vagyok…

Sokat hezitáltam az elmúlt héten, hogyan történjen a visszatérés: mi legyen az a  sztori, amit legelsőnek osztok meg, de rájöttem, a döntés pofonegyszerű: ott folytatom, ahol abba hagytam. Folytassuk az Eurovíziós Dalfesztivállal…

Kézbe a penna, irány a videómegosztó: vigyázz, kész, indulás Bakuba!

Vélemény, hozzászólás?

