Eurovíziós Dalfesztivál 2012 I. – Düsseldorfi álom, mely valósággá vált

Sohasem gondoltam azt, hogy egyszer én, külföldre elutazva részt vehetek egy olyan nagyszerű összeurópai “koncerten”, mint az Eurovíziós Dalfesztivál…

De esetemben az álom valóra vált. Amikor egy évvel és három nappal ezelőtt leszálltam a düsseldorfi reptéren, a gépből kilépve valami ismeretlen boldogság tört rám. Nem tudtam, mi az, csak annyit éreztem, hogy egy gombóc ül a torkomban és nem tudok megszólalni. Még angolul sem, ezt az érzést nem lehetett semmilyen nyelven sem leírni. És ez  még tovább fokozódott egészen a hazatérésig.

Most így, egy évvel a kaland után is élnek bennem a képek, az érzések… És van úgy, hogy csak akkor tudom elhinni, hogy ez megtörtént velem, ha az íróasztalom felett lógó belépőkártyára tekintek…

De bevallom, hogy egyik szemem sír, a másik pedig nevet: nevet, mert tudom jövőre újra lehetséges lesz ez, a másik sír, mert tudatosítani kell magamban, hogy ettől még legalább 365 nap választ el. De szerencsére létezik a televízió, így az Élményből nem maradhatok, maradhatunk ki idén sem…

Vélemény, hozzászólás?

