Ez volt az Én 2011-em I.

Eljött az idei zárszámadás ideje. Egy újabb év telt mindannyiunk életéből, az enyém rendkívül mozgalmasra sikeredett. Kezdjük az év legelején!

Az év első fele egyenesen hihetetlen lett volna számomra korábban. Január végén tudtam meg, hogy részese lehetek Európa egyik legnagyobb zenei eseményének, az ötvenhatodik évet megért Eurovíziós Dalversenynek és ennek a hangulata vezetett végig a főiskola második félévén keresztül. Ahogy közeledtünk a nagy utazás felé, egyre izgatottabb voltam, és velem együtt izgultak azok is, akik tudták, hogy mennyire fontos nekem ez a esemény. Szintén sor került egy másik dologra is: először buliztam egy olyat, ami borzasztóan jól esett, de azt az állításomat továbbra is fenntartom, hogy az igazi mégis csak az lenne, ha elkísérne következőre egy olyan ember, akit nagyon kedvelek… Idén végre nem egyedül kellett mennem a 2011-es Múzeumok Éjszakájára : velem tartott két jó barátom, akiknek köszönöm az akkori kellemes estét, éjszakát. Szóval volt minden: buli, szabadidős kikapcsolódás, és túl vagyok az első Eurovíziómon, ami felejthetetlen élmény maradt.

De nem csak ilyen jellegű előrelépések történtek az életemben, ha szakmaiak is. Áprilisban megjelent az első, angol nyelvű! cikkem is az 5perc Angol című folyóiratban, majd májusban sikeres szintemelő érettségit tettem. Mégis a június hozta számomra az “áttörést” – ha lehet így fogalmazni -, amikor a Magyar Televízió szerkesztő-gyakornokaként a Ma reggel című műsorhoz kerültem. Rendkívül sokat tanultam azóta a televíziózással kapcsolatos dolgokról, de sajnos abban az időszakban kerültem a közmédiába, amikor rendkívül sok embertől kellett megválnunk, és volt olyan közöttük, akit borzasztóan sajnáltam. Viszont ez ellen tenni nem lehet. Azóta még egy ilyen leépítésen vagyunk túl, és lehet, hogy ez volt a fájdalmasabb is… De a remény még nem halt meg és csak a kitartás a fontos azóta is…

Vélemény, hozzászólás?

