Két nehéz hét kronológiája, avagy ami sok, az sok

Borzalmasan hosszú volt az elmúlt két hét: hajtás, hajtás, és megint csak hajtás… Minden nap hajnali fél hattól kifulladásig. És persze ilyenkor jön az, hogy még én is kimerülök, de alaposan…

Az egész történet november 1-jén kezdődött egy rádióinterjúval, amit a saját rendezésű, főiskolai szépségversennyel kapcsolatban adtam a főiskolai rádiónak, egy kicsit szokatlan időpontban: este fél kilenckor… Az interjút sikeresen rögzítettük, de mint később kiderült, a sikert kissé elkiabáltuk, újra kell rögzítenünk… Aznap éjfélre értem haza… Következő nap a stúdiónkat hoztuk olyan állapotba (rendet raktunk, takarítottunk, díszletet építettünk…), hogy az elfogadható legyen a szépségverseny felvételére, majd a verseny első előválogatójának rögzítésére is sor került. Mindez délelőtt fél tíztől este nyolcig tartott, de haza megint csak éjfélre kerültem… Csütörtökön – levezetésképp – pedig egy teljes napi tanításon kellett részt vennem az előző két napi összesen 8! órányi alvásával…

A java viszont csak ezen a héten következett…

Újra stúdiórendezés, technikai próbák sora… Kedden felvétel újra, szerdán TDK-prezentáció. Ez volt a vég: aznap este teljesen kiborultam a rajtam lévő nyomástól, amiatt, hogy vannak bizonyos dolgok, amibe rengeteg energiát és munkát ölök, de semmi eredménye sincs… Egyedül ültem a vágószobában, és több, régen kikívánkozó könnycsepp is kicsordult… És, hogy az igazat megvalljam, lehet, hogy ez hiányzott ahhoz, hogy a feszültség alábbhagyjon, majd megszünjön.

De még mindig nem akart hétvége lenni: pénteken a Televízióban adást szerkesztettem, majd a főiskolai gólyabálról készítettem anyagot: mindez 24 óra talpalást és 200 km utazást kívánt.

Nagyon sok volt, de legalább megismertem saját határaimat, persze, nem mintha ragaszkodtam volna hozzá… Most már tudom, hogy következőre így nem… Persze, ha hagyják…

Vélemény, hozzászólás?

