Szombat este Budapesten

Nagyon kellemes kikapcsolódással telt a szombat estém, ugyanis a televíziós “látogatásom” után a belvárosba mentem. A jelszó: Liszt Ferenc volt.

Tegnap bementem a televízióba, mert lassan kezdtem elveszíteni a két héttel ezelőtti fonalat, hiszen eléggé lefoglaltak a rádiós gyakorlati foglalkozások. A rövid tájékozódás szükséges volt már, mert rengeteg dolog változott mind az általam is szerkesztett műsorban, mind pedig az mtv kínálatában is. De erről bővebben a következő bejegyzésben írok majd… Tehát az estém szakmai része után következhetett a kulturális program. Este fél nyolckor a Jászai Mari térre érve úgy döntöttem, hogy a Kossuth Lajos térig lesétálok, addig is telik az idő. Nem tudom, hogy ki hogy van vele, én azt tudom mondani, hogy Budapest a legszebb város a világon. Igaz, élőben csak ezt láthattam még, de az esti látvány teljesen elfeledtette velem a szombati közlekedési problémákat, a késések, dugók, szmog okozta kellemetlenségeket. Azt a látványt a Duna partjáról napokig el tudnám nézni, de mint tudjuk, ez lehetetlen. És ahogy sétáltam, egyre csak jöttek az ötletek, de hogy miről, arról és az eredményekről később… Jászai Mari tér, Olimpiai park, Kossuth tér… felszállok a kettes villamosra és ismét az a csodálatos látvány tárul elém. Elérek a Vigadóig, leszállok, és elindulok a Vörösmarty tér felé, ahol – és most reklám következik – a Duna 2 új műsorának, az Éjjeli őrjárat promozására egy flashmob produkciót mutattak be: Liszt Ferenc ritkán hallható műveiből adott koncertet Balatoni Péter zongoraművész a téren egybegyűlt közönségnek. Remélem, hogy lesznek még ilyen akciók, mert nagyon jó volt és mert úgy gondolom, hogy nem mindenki tud eljutni egy-egy hangversenyre.

Egy biztos: szép este volt ez a budapesti…

Vélemény, hozzászólás?

