Ezért (is) élvezem a gyakorlatot a köztelevíziónál – 6. rész

Közel fél hónapja írtam utoljára arról, hogyan megy a sorsom a televíziónál, de nem azért, mert bármilyen probléma is történt volna, csupán az elmúlt időben sok minden történt velem…

Az adásszerkesztési feladataim elvégzése mellett sok-sok olyan televíziós kollégámmal is megismerkedhettem az elmúlt hetekben, akit csupán a képernyőkről ismerhetünk. Ilyen volt például a Magyarország történetének műsorvezetője, Nagy György vagy éppen a Ma reggel hétvégi műsorvezetője, Süveges Gergő. Arra kellett rájönnöm, hogy a sok-sok probléma ellenére mindenki szeret ott dolgozni: nagyon közvetlen és segítőkész mindenki és nagyon jó a légkör is. Emellett sikerült betekintenem az óbudai 4-es stúdióba – ahol az mtv Híradója és Időjárás-jelentése készül – igaz, csak adáson kívül. De majd nem sokára, talán élő adás közben is sikerül belesnem…

Az elmúlt időszakban sokszor kellett bent maradnom este is, a következő adás anyaginak elkészítése miatt, de ezt sem bántam meg. Akik ismernek, tudják: nagyon szeretem a szépet, és ezt szeretem megörökíteni is. A televízió épülete este még inspirálóbb, mint nap közben, ezért úgy döntöttem, hogy ezt a látványt itt, a blogomon keresztül is át szeretném adni. Így amennyiben kapok rá engedélyt a televíziótól, hamarosan pár képet is mutatok a helyről, ahol a gyakorlatomat teljesítem.

Ezeket viszont rövid időn belül kell megtennem, ha mindenképp szeretném, mert egy dolog biztos: a gyakorlatom augusztus 26-ával véget ér. A legnagyobb bánatomra – természetesen…

Vélemény, hozzászólás?

