Egyszer fent, egyszer lent

Igen, kissé összetörtem az előző héten, amikor kiderültek a felsőoktatási felvételi pontszámok, de most már jobb, a fájdalom azonban még nem szűnt meg teljesen. De ki mondta, hogy nekem ne lehetnének rossz napjaim…

Valószínűleg ez is hozzájárult ahhoz, hogy másfél hétig nem voltam elérhető sokszor az interneten, de jelentem: nagyjából helyrejött a lelki életem. Ha valakit megbántottam volna a korábbi, néha kemény szavakkal, mondatokkal, azoktól kérem, hogy tényleg ne haragudjanak, nem szerettem volna senkit megbántani, csupán a sorstól kapott csalódást próbáltam kiírni magamból. Olykor kitör belőlem a pesszimizmus – mikor milyen formában -, de aztán minden megy tovább a maga útján…  És ha jól végiggondolom, akkor ebben rendkívül nagy szerepet játszik az, hogy a gyakorlaton egy-egy sikerélmény óriási löketet adott számomra abban, hogy ne adjam fel végleg. Azt, hogy mik ezek a sikerek, azok hamarosan kiderülnek…

Vélemény, hozzászólás?

