Egy világ omlott össze bennem…

Kész. Vége. Feladom. Másfél évvel ezelőtt még bíztam benne, de mostanra minden remény szertefoszlott. Túl vagyok három év nyárelő érettségijén, – akik ismernek, tudják, hogy – ténylegesen mindent beleadtam , hogy sikerüljön előrelépnem, de hiába minden… a ponthatárokat emelik, a pontszámom a kalkulátor számolása alapján viszont mit sem emelkedett… Keserédes évek ezek, melyek borzalmas és leküzdhetetlen szomorúsággal töltenek el…

Ezt még több dolog is nehezíti számomra: az egy dolog, hogy a volt osztály- és évfolyamtársaim már egy diplomával büszkélkedhetnek, de még a mostani évfolyamtársak is elválnak tőlünk… Végre, mikor egy csapat elfogadott engem olyannak, amilyen vagyok, és amikor én is megszerettem őket, elhagynak… És nem csak a iskolatársak, hanem már a kollégáim is…

Megvallom: két szék közé, a földre estem… Az igazság az, hogy mikor megláttam a Facebook-on a boldogságtól ordító állapotüzeneteket, egy kép jelent meg lelki szemeim előtt: egy létrán próbálok felmászni, és a következő fok a törött “FEL-VÉTELI” volt. Magyarázzam…?

Kérlek Titeket, kérlek, ne haragudjatok rám, hogy az öröm kellős közepén lehangolóra sikerült mostani írásom, de ez a színtiszta érzelem, melyet csak így tudtam csillapítani, hogy kiadok magamból. Mert mostanában nagyon egyedül érzem magam, és ez az érzés egyre többször kerít hatalmába…

Ne haragudjatok rám, kedves Barátaim – és főleg Te se, Kriszta: örülök a sikereiteknek, boldog vagyok, hogy boldogok vagytok. Nem szeretném, ha azt hinnétek, hogy az irigység szól belőlem, de … tudom, nincs de… tudom milyen nehéz az elválás: nemrég újra meg kellett tapasztalnom, már sokadszorra…

Vélemény, hozzászólás?

