Nehéz a televíziósok élete – de ki mondta, hogy megbántam? – 2. rész

Csütörtökön 7.45-től 19.45-ig segédkeztem a pénteki műsor elkészítésében: ugyan nem vagyok hozzászokva a fél napos munkarendhez, mégis érdekes módon a nap végére nem fáradtam el. Rájöttem újra valamire: ha valamit szeretünk csinálni, azt fáradhatatlanul is képesek vagyunk végezni…

A legutóbbi, harmadik gyakorlati napomon már látványosan is közreműködtem a műsor elkészítésében: a nap folyamán két bejátszás elkészítését is megkaptam feladatul, és úgy érzem, hogy sikerült jó anyagokat készítenünk, bár lett volna még ötletem, hogyan tehettem volna még jobbá. Megtanultam, hogy lehet kikérni anyagokat az archívumból, mikor kezdődhet a montírozás (vágás) és magával a vágás folyamatával is megismerkedtem közelebbről.

Vélemény, hozzászólás?

