Köszönöm Kati!

Mióta feltűntél az X-Faktorban, azóta vártam erre a pillanatra…

Wolf Kati, Vastag Csaba és Takács Nikolas egy nagyszerű koncertet adott Dunaújvárosban, ráadásul a Főiskola Campus Sportcsarnokában, és nem mellékesen én is a részese lehettem ennek az eseménynek. És nagyon jó volt…

Már alig vártam, hogy végre meghallgathassam – élőben! – az Eurovíziós szám magyar változatát, természetesen Wolf Kati nagyszerű előadásában. Az angol nyelvűt szerencsére hallhattam élőben, de akkor sajnos nem találkozhattam Vele, de most az álom valóra vált. A koncert befejeztét követően mindenki megrohamozta kedvencét, én mégis hátramaradtam. Már letettem volna róla, hogy találkozzak Vele és dedikáltassam a féltve őrzött CD-ket, Eurovíziós emlékeket, amikor Katival – Szauer Katival – találkoztam és segített. Neked is köszönöm! Nagyon közvetlen és kedves énekes-nőt ismertem meg Wolf Katiban. Csupán pár percet beszéltem Vele, de nagyon boldoggá tett. Dedikálta a könyvem, és kérdezte, hogy ott voltam-e Düsseldorfban, mire azt feleltem, hogy igen és hogy sajnálom, hogy nem találkozhattam Vele kint is, de ilyen az élet… Nem kaphatunk meg mindent…

Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy aznap túl voltam már egy nehéz napon és jó volt egy kicsit felszabadultnak lenni; mérföldkő volt, melyről hamarosan bővebbet mesélek, de aki látta a változást a Facebook adatlapomon, az már tudja, miről is van szó…

Vélemény, hozzászólás?

