Kell egy kis áramszünet időnként mindenkinek…

… és aztán megint mehet minden tovább. (Hofi Géza)

Igaz, hogy már kilenc éve, hogy elment a nagyszerű humorista, de azóta sem változott semmit a világ: ugyanolyan rohanás, ugyanolyan kapkodás van azóta is, ha nem nagyobb… Így voltam ezzel én is az elmúlt egy-két hónapban, de semmiért sem cseréltem volna mással. Olyan élményekkel lettem “felvértezve”, melyek elfeledtetik velem a fáradtságot, csakhogy az én energiám is véges, így az írásra már nem maradt szufla bennem. Az utolsó bejegyzés május közepén keltezett és azóta “nem is történt velem semmi”, így, idézőjelesen. Akkor most következzen egy kis összefoglaló belőlem.

Mikor “elmentem az íróasztal mellől”, éppen zárthelyik sorozatában voltam, így minden megmaradt energiámat arra áldoztam. Utólag kiderült, hogy több-kevesebb sikerrel: Vállalatgazdaságtan II-ből és Mozgóképalkotásból vizsgáznom kellett, mert sajnos az nem volt elég akkor, mikor sorra került a számonkérés. De megoldottam: előző hét kedden sikeres Vállalatgazdaságtan II. írásbeli és szóbeli vizsgát tettem, a Mozgóképalkotás pedig remélhetőleg sikerült a mai napon. Az utóbbi tárgy gyakorlati beadandójának eredménye ma este, ugyanitt a webnaplóban…

Hétvégén egyik kedvenc műsorvezetőmmel, D. Tóth Krisztával találkoztam az Ünnepi Könyvhét alkalmából, s faggattam arról, hogy érzi mostanság magát. Meg kellett kérdeznem, mert az újságok mindenféle – mint utólag kiderült – ostobaságot összeírnak. Köszönöni jól van, és pihen a többévnyi Híradózás után. És még egy mtv-s hír… Nem is mondom el, legyen titok a hét végéig. Nem, nem leszek képernyőn, aki erre gondolna elsőnek… :)

És hogyan telik a nyaram? Munkával, de most egy kicsit lazítottabb módon. A héten Wolf Kati koncert a főiskolán, majd a szaktársakkal, barátokkal ! Múzeumok Éjszakája, vidámpark, egy kis Balaton és miegymás… elvégre hat éve már nem voltam “nyaralni”… De ezekről majd később…

Vélemény, hozzászólás?

