Eurovíziós Dalfesztivál 2011: 3. nap: Goodbye Deutschland

Rövid és tartalmas: talán ez a két szó írja le a legjobban az első kintlétemet. Annyira felsűrűsödtek a történések a hazajövetelemet követően, hogy majdnem megfeledkezdtem a háromnapos történet befejező részéről. Most viszont következzen az álomszerű történet vége.

Nagyon gyorsan elment az utolsó nap is: a vasárnap reggelt és délelőttöt anyagok digitalizálásával töltöttem, majd délben búcsúként el mentem készíteni néhány felvételt magáról az Arénáról. A németek észbontó sebességgel nekifogtak az Aréna helyreállításához: amikor mentem, már épp, hogy fent maradt az Eurovízió idei logója és még kint maradt még néhány zászló, mely a dalfesztiválra emlékeztette azt, aki arra járt. Végül eljött a délután három óra: búcsúzás után a reptér felé vettem az irányt, ahol rengeteg ismerős és ismert személlyel találkoztam újra: ott volt Wolf Péter és Kati édesanyja, de együtt utaztam a verseny magyar kommentátorával, Gundel Takács Gáborral is. A repülés ismét élmény volt: a 1 óra 45 perces út egy órásnak tünt csupán. Amikor kiértem a repülőtér várójába, annyira jó érzés volt újra magyar szavakat hallani, magyarul beszélni, ami egyszerűen kimondhatatlan érzés volt…

Hiányzik, hiányozni fog Düsseldorf, de elhatároztam, hogy a következő EU-s ország Eurovízióján mindenképp részt fogok venni…



Vélemény, hozzászólás?

