Eurovízió után és előtt II.

Az “előzményeket” már leírtam, most viszont tényleg következzenek a részletek.

Ránézek az faliórára. 20.30. Indulok. Már nagyon izgulok. Az utcán csend és sötét. Hirtelen előtör belőlem a zeneszám – What about my dreams – , amit Európa is szívesen dúdol. A vasútállomáson rajtam kívül nincs senki. Érkezik a vonat. Felszállok. A félórás vonatozás öt-tíz percnek tünt csupán. Metró és Földalatti. Opera. Egyre jobban ver a szívem. A szórakozóhely környékén mindenhol fiatalok: bizony péntek este van, és “bulizni megyek”. 22.00. Belépek a helyiségbe, ahol még csak páran kortyolgatják a frissen csapolt sört és közben az Eurovíziós számok klipjeit szemlélik. Programváltozás miatt egyenlőre én is a klippekkel készítem elő a hangulatom. Egyre többen vannak. Éjfél. Először csak egy kisebb csapat veszi az irányt a Pub alagsorába, majd követem én is őket, ahol már javában áll a retro buli. Nagyon jó volt. Az az érzés semmihez sem hasonlítható. 1.00. Érkezik, pontosabban érkezne Wolf Kati, ha nem csúszott volna a tapolcai fellépése. 1.30. Nagy üdvrivalgás közepette a színpadra érkezik a Díva. Ekkor már úgy érzem magam, hogy legszívesebben kiugranék a bőrőmből… Csak “tíz lépés”re volt… Donna Summer, Anastacia, és az elmaradhatatlan sláger a repertoárban. Csak húsz percig tartott az egész, de az a húsz perc felbecsülhetetlen volt.

1.50. Véget ért Wolf Kati fellépése, ezért úgy döntöttem – a nagy tömegre és az egész napos stresszre tekintettel -, hogy elindulok hazafelé. Gyalog. Nagymező utca, Andrássy út, József Attila utca, Roosvelt tér, Lánchíd, Alagút, Krisztinaváros, Déli pályaudvar. 2.50. Sajnos véget ért. Ezzel a gondolattal állok az ürességtől visszhangzó pályaudvaron.  3.52. A vonat megint cirka öt perc alatt Érden volt. Elfáradtam volna? Meglehet, de azért jó volt. 4.41. Az ágy puhasága fogja fel fáradt testem… (elnézést, ez túl költőire sikerült :))

Következőre viszont valakinek a társaságában lenne az igazi…

Eurovízió után és előtt II.” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

