Eurovízió után és előtt I.

Meg volt az Eurovíziós “Before”-party!

Ez még nem lenne olyan érdekes, de nekem fontos volt. Ez volt életem első éjszakai bulizása a 28 nappal a Dalverseny döntője előtt! Ahhoz képest elég jól sikerült…

Tudom, hogy az előbbi mondat furcsán hangzik egy 21 éves szájából, de ez a színtiszta igazság. De mi is volt ez a nagyszerű élmény? Következzenek a részletek.

A napokban – egészen pontosan szerdán – meghirdettek egy nyereményjátékot a Facebook-on, amivel hat páros jegyet lehetett nyerni a tegnapi Eurovíziós Party-ra. A feladat egyszerű volt: a linket megosztani és a megosztás visszaigazolni. Mondtam magamban: lesz, ami lesz, ilyenekben úgysem szoktam nyerni. Szerdán este a következőket olvasom:

Tadam!A pénteki Eurovíziós Partyra véletlenszám-generátorral sorsoltuk ki a10 szerencsést,akik partnerükkel együtt ingyen jöhetnek be a bulira. A nyertesek: Faragó Péter György, Floch Ágnes, Kurucz Viktória, Szalma Róbert, Mádi Sándor, Klész Imre, Nagy Vivien, Schida Viktória, Schneider Erika és Grabnerné Györkös Krisztina. Gratulálunk!

Hát, nem nyertem?! Megkezdődött az izgalom, mert ahogy már írtam, ez volt az első. És elég gyorsan eljött a péntek este…

Vélemény, hozzászólás?

