Tartoztam az ördögnek…és törlesztettem…

Egyszerűen elragadott a hév: nem jöttek!

Pedig mindenki hogy mondta, hogy jön – utólag, hogy jönnek – és nem…

Ilyen is csak velem történhet. Kedden a mozgókép tanárom megkérdezett minket, hogy ráérünk-e a szerdán délután, mert kellenének emberek a fősuli tévéstúdiójába, mert jön a kínai konzul (a látogatásról bővebben itt) és meg fogják tekinteni azt működés közben, a rektor úr társaságában. Rendben, a televízió az életem, miért ne.

Eljött a szerda, előző éjszaka körülbelül négy órát aludtam, mert a szerdai prezentációval egybekötött órai előadásomra készültem, így eléggé fáradt voltam. Az előadás sikerült, az idő csak pergett délután kettőig. Akkor kezdődött a tortúra: kettőre kellett ott lennünk, de kiderült, hogy egy kicsit (!) késnek, mert megbeszélést tartottak, és csak háromnegyed négy-négy körül érkeznek. Így tehát fél négykor visszamentünk, de kiderült, hogy az előbbi időt félreértettük, és csak háromnegyed öt körül jönnek. Ezek után úgy döntöttünk, hogy bemegyünk inkább Fotógráfia gyakorlatra és legalább onnan sem hiányzunk. Az óra után visszamentünk, a stúdióban lévőkkel megbeszéltük, hogy egy aktualitásokról szóló bulvár-beszélgetős műsort “rögzítünk”. Beültem a műsorvezetői székbe 16.30-kor, felkészültünk, és vártunk… egészen hat óráig. Ekkor görccsel a gyomromban felálltam, és kimentem inni a mosdóba, mert erős émelygés jött rám: reggel óta nem ettem és inni sem ittam. Kijövök a stúdióból és a stúdió vezérlőse velem szembejövet mondta, hogy a kínai delegáció befejezte az épület látogatását és kínai vendéghallgatókkal találkozik. Na, ez volt az a pillanat, amikor azt hittem, hogy megáll bennem az ütő…

Ezzel még nem lenne semmi baj, ha kollégiumban laknék, de ezalatt szám szerint három vonatot hagytam, hogy elinduljon nélkülem. Így végül a délután hat helyett este kilencre értem haza – hulla fáradtan. Szerintem magyarázni nem nagyon kell, hogy miért…

És még egy gondolat: köszönöm mindenkinek, hogy a fenti időpontig tartották bennem a lelket, mert egyedül nem ment volna.

Vélemény, hozzászólás?

