Márciusi hó…

…nem, nem ér aranyat!
Valószínű, hogy nem csak én vagyok úgy ezzel a hideg idővel, hogy már végre lehetne igazán és már lehetne jóidő, de – sajnos – nem tehetünk ellene. Reggel iskolába menet MÉG sötét van, hazafele MÁR az fogad.

Ritkán nézek interneten meteorológiai weboldalat, akkor is csak azt, amelyiken a mai nap fedeztem fel a következő lehetsőséget: a főoldalon kis kék téglalap a “Mikor jön a tavasz?” felirattal. Gondoltam megpróbálom mi lesz ennek az eredménye. Valószínűleg az, amire nem vágytam: rikitóan kiemelt világoskék betűkkel a “Még nem” állt a weboldalon. Kedélyrombolás felsőfokon!

Viszont ami a mai napon “megvigasztalt” az az, hogy hacsak fél-háromnegyed órára is, de megmutatta magát a meleget sugárzó égitest, és rájöttem a weboldalat böngészve, hogy az igazi tavasz még várat magára…

Vélemény, hozzászólás?

