Újra a weben 2.

Az előző cikknek folytatást nem gondoltam, de maradt még néhány gondolat, ami kikívánkozik és témájában inkább odavág, tehát következzenek…

Először is szembetűnő változás lehet, hogy új lett a naplóm kinézete. Úgy gondoltam, hogy az előző kissé sivár, unalmas volt, ezért lecseréltem egy másikra, egy kifejezőbbre, mondjuk az új év jegyében. Igen, így már jobb. Szerintem…

Másodszor címe lett blogomnak, mert aki ismer, az tudja, hogy mi a nevem, hogy ki vagyok én valójában, de ezt a naplót inkább beszámolónak szántam – melyben azon eseményeket szeretném rögzíteni, megosztani Veled, kedves Olvasó, legyen rossz vagy éppen jó, amik engem mélyen érintettek – és nem a szokásos bemutatkozásnak szeretném szentelni. Ezért olvasható minden Különkiadásként és – saját valóságom miatt – élőben. De valljuk be, sokak által ismert vágyam is megmutatkozik a címben, és nem véletlenül…

Vélemény, hozzászólás?

