Újra a weben

Egy bő hónappal ezelőtt keltezett az utolsó bejegyzésem, amikor egy képeslapon keresztül küldtem mindenkinek jókívánságaimat az új évvel kapcsolatban.

Most újra itt vagyok, túl a féléves vizsgaidőszakon, túl az órarend-összeállítással kapcsolatos frusztrációkon, de a elkövetkezendő időszak néhány nagyobb ötletével, tervével és persze a megvalósításhoz szükséges döntésekkel. Ezalatt a nyugodtnak mondható egy hónap alatt sikerült olyan dolgokra is időt keríteni, melyekre normális, főiskolai időbeosztás mellett nem tudtam volna. Egy szóval kikapcsoltam, kikapcsolódtam.

De hogy őszinte legyek teljesen, már hiányzik a főiskola. Nem is leginkább a tanulás, hanem a barátok, ismerősök. Nehéz lesz visszalendülni a tizenöt hetes ütembe. Most a -1. hetet írjuk, tehát kétszer hét nap és újra tanulásé a főszerep, újra a régi, de mégis más ütemben…

Vélemény, hozzászólás?

