Egy gyönyörű hét pokoli befejezése

A címben lévő állítás nem túlzás: az ősz utolsó esős hete túl hosszúnak tűnt eleinte – de utólag is annak láttam egész máig.

A hétfő nagyon jól sikerült, mert az úszás tantárgyam sikerült letudni ebben a félévben, és emellett a tévében is sikerült egy jó ötletet adnom a megújulást illetően. A keddi nap is a sikerek jegyében telt el, de szerdától jött a hideg zuhany: egy déli telefon majdnem mindent felrúgott. A háziorvosom hívott, hogy be kell menjek még aznap a rendelőbe, mert egy rossz vérképet kapott, és a vizsgálatot meg kellett ismételni. Az aznapra tervezett interjú elmaradt emiatt, sajnos. Csütörtökön ennek ellenére teljes erőbedobással készültem a véradásra. Rendesen megreggeliztem, ittam is eleget, de vérvétel közben rosszul lettem, így csak háromnegyed adagot sikerült leszívniuk, és emiatt a rosszullét miatt az egész napom kész katasztrófa lett. Sajnálom, hogy az első véradásom – és valószínűleg az utolsó is – ilyen rosszul sikerült, de az ember mindig a tapasztalatokból tanul. És még mielőtt elfelejteném a feledhetetlent: meg szeretném köszönni barátaimnak a szolidaritásukat és segítségüket e napon, mert – mint oly sok minden, így a fájdalom és az otthonom távolságának leküzdése – nélkülük nem sikerülhetett volna.

Szerencsére mára már jobban lettem, de egy ilyen konklúzióra semmiképp sem vágytam.
Talán majd a következő hét jobb lesz…

Vélemény, hozzászólás?

