Round 2

Nem, nem, nincs annyira sok szabadidőm, mint ahogy az látszik. A napi második bejegyzés amolyan napi bónusznak feleltethető meg, és erre azért van időm, mert tartoztam az ördögnek egy úttal a mai nap.

De nézzük a napos oldalát az eltelt napoknak: a hétfői napot egy frissítő úszással kezdtem, de lesérülés lett a vége.🙂 A hét második napjától kezdve értek a kellemesebb dolgok: kedden a középiskolai tanáraimat látogattam meg, egyrészt névnapi köszöntés okán, másrészt az érettségim óta eltelt két és fél évemről és a továbbiakról beszélgettem a volt osztályfőnökömmel. Nagyon jó érzés volt, hogy újra láthattam rég nem látott középiskolám és tanáraim, mert rendkívül megindító volt az emlékeim felidézése szempontjából is. A villámlátogatásom azonban valóban gyors volt, hiszen a Érd – Százhalombatta – Dunaújváros távolságot még egyszer le kellett győznöm egy prezentációval egybekötött közgazdaságtani “előadás” miatt aznap. Az előadás jelentem: sikeres volt, de egyben a hét egyik legfárasztóbb napján is túl tehettem magam végleg. A szerdai nap rövid volt: mindössze két-és-fél órát kellett a Campus terültén töltenem, majd átadtam magam a pihentető Facebook-olásnak és zenehallgatásnak, ahelyett, hogy a mai angol órára készültem volna. De ennek a kimenete is – szerencsére – sikeresnek bizonyult – tanulás nélkül: a számonkérésen megfeleltem, az étkezés és ételek témakörét röviden, de kiveséztem, és a felelet tökéletesre sikeredett.

Még egy érdekesség: ha valamitől nagyon jól érzem magam, akkor az az osztálytársaimtól kapott jókedv-töltettől van. Az elhangzott viccek és jó hangulat olyannyira feldobott a szerdai napon, hogy az élet egyik – talán legfontosabbik – dolgára jöttem rá, melyet gyorsan papírra is vetettem. Hogy mi ez, azt a következő blogjegyzetben majd leírom.

Vélemény, hozzászólás?

